Таргетинг в соціальних мережах слугує спеціальним рекламним механізмом, котрий дозволяє виділити з величезної неосяжної аудиторії лише цільову та показати рекламу саме їй!
Читати
Безумовно, ретельно спланована рекламна кампанія відкриває безліч можливостей для ведення сторінок компанії!
Ви ніколи раніше не задумувалися над тим, чому славнозвісна красуня Мерілін Монро повинна залишатися блондинкою в розкішних звабливих сукнях, а Кастро курити сигари?
Передусім, розглянемо більш детально всеохопне, а для багатьох і доволі нове поняття «UX дизайн» (з англійської – «Користувацький досвід).
Як показує практика, перед безліччю бізнесменів часто постає актуальне питання: «Делегувати роботу фрілансерам, штатним співробітникам чи спеціалістам по маркетингу на аутсорсі?».
Регулярний моніторинг результатів рекламної кампанії в Facebook і Instagram - одна зі складових її успішності.
Останні пару тижнів інтернет переповнений запитами на інвайт до загадкової закритої соцмережі Clubhouse.
У світі маркетингу колір вважається одним із ключових факторів впливу на споживача. Кольори використовують, щоб привернути увагу клієнта, викликати бажані емоції та покращити сприйняття бренду.
Що ж таке маркетинг і яка його роль в умовах сучасних ринкових відносин.
Ви молодий та амбіційний, мрієте про роботу з вільним графіком, відсутністю керівництва та повною незалежністю. Хочете запустити власний стартап, але не знаєте з чого почати?
Кожного маркетолога цікавить, наскільки ефективно працює його реклама. Ще кілька десятків років тому було складно порахувати, який прибуток приносить кожен вкладений у рекламу долар.
«Гроші повинні працювати». Кожен підприємець вимагає від маркетологів того, щоб ця фраза була дієвою!
Якщо ви знаєте представників бізнесу, які вважають, що у них все добре і нові ідеї росту та розвитку для них не актуальні, такому бізнесу загрожує неминучий крах.
Google Merchant Center – це платформа, на яку представники роздрібної торгівлі можуть подавати відомості про свої магазини і товари.
Комерційний проект завжди спрямований на отримання прибутку. Однак часто навіть бізнесмени плутають поняття «маркетинг» та «реклама».
Креатив пронизує всі сфери нашого життя. Змінюються звички купівлі людей, створюються нові аудиторії – і реклама, аби бути ефективною, повинна достукатися до потенційних клієнтів та впливати на них.