Google Merchant Center: кому потрібен і навіщо?

«У вас немає бізнесу, якщо він не представлений у інтернеті» – стверджує великий Білл Гейтс. Майже всі, хто хоч якось стосується бізнесу, беруть до уваги цю пораду. Але щоб твій бізнес був успішним, мало бути просто присутнім в Інтернет-просторі.

Саме тому нині дуже актуальним є Google Merchant Center (GMC). Якщо ви до сих пір не в темі, що це і як працює, то ми йдемо до вас!

Google Merchant Center – це платформа, на яку представники роздрібної торгівлі можуть подавати відомості про свої магазини і товари. До того ж ця інформація доступна на різних сервісах Google: Пошук, Контекстно-медійна мережа (КМС), Youtube, Gmail, Зображення. Саме із сервісу Гугл Мерчант розпочинається шлях запуску торгових кампаній, а також можливість продемонструвати асортимент вашого інтернет-магазину усім зацікавленим користувачам. У такому оголошенні-рекламі є зображення, назва товару, ціни, назва магазину. Мета такої компанії – збільшення онлайн-продажів.

Переваги сервісу Google Merchant

Google Merchant в Україні дає власникам інтернет-магазинів значну кількість важливих переваг.

  • Збільшення кола прихильних до вас покупців, адже користувачі безпосередньо через пошук бачать важливу інформацію про товар, яким нині вони цікавляться.
  • Розширення охоплення цільової аудиторі – адже користувачі через пошуки можуть відразу побачити кілька ваших товарних оголошень.
  • Автоматизація процесу: усі товарні позиції потрапляють у пошуковик, звичайно, якщо не забути додати їх в GMC.
  • Гнучке налаштування Мерчант Центру для всього товарного ряду (як для окремих товарів, так і для цілих категорій товарів).
  • Вичерпна аналітика: з’являється можливість оцінки статистичних даних та можливості корегування стратегії рекламного просування.
  • Наочність та інформативність оголошень.
  • Зручне і помітне для користувача розташування блоку з оголошеннями: зверху сторінки викиду або з правого боку екрану.
  • Суттєве зниження вартості реклами: ціна переходу за таким оголошенням значно нижча від класичного контекстного оголошення.

Чи є у цієї платформи якісь недоліки? Так, адже чогось ідеального в цьому світі майже не існує. Однак цих недоліків – один: пропозиції про товари не побачать користувачі, у яких встановлене блокування реклами.

Хто може використовувати цей інструмент? Його просто зобов’язані використовувати інтернет-магазини. А ще Merchant Center принесе користь якщо:

  • У вас багато товарних позицій (SKU) та кілька сегментів цільової аудиторії. Google Merchant Center «подружить» їх автоматично.
  • Ваш товар (ціна, унікальність, зовнішній вигляд) може привабити покупця навіть тоді, коли він ще не збирається щось купляти.
  • Ви готові експериментувати і товар відповідає вимогам платформи.

Навіщо це вашому бізнесу?

Торгові оголошення мають значну кількість переваг:

  • Наочність – порівняно з класичною текстовою рекламою в торгових оголошеннях обов’язково є зображення і ціни.
  • Порівняно з текстовими оголошеннями – значно більша кількість кликів.
  • Більш зацікавлені клієнти – цей інструмент реклами дає можливість користувачу заздалегідь ознайомитися з товаром і його ціною.
  • Одночасне розміщення з текстовими оголошеннями збільшує шанси того, що ваш товар помітять, у два рази.
  • Простота керування компанією – сервіс сам формує оголошення (ціни, назва), дані беруться із завантаженого фіду платформи.
  • Актуальність і турбота про користувача – інформація про товари має постійно оновлюватися (не менше 1 разу на 30 днів), а отже, ваш клієнт побачить найбільш актуальну інформацію по наявність товару та його ціни.

Отже, Google Merchant Center – це ще один спосіб виділитися в конкурентному середовищі. Особливо, якщо вам потрібен новий виток розвитку своєї компанії. Не зважаючи на досить значний ланцюжок підготовки до запуску, цей інструмент має чимало переваг: як мінімум Google Merchant Center візьме на себе головну мороку інтернет-маркетолога – кому, де і коли показати замовлений товар. Як максимум – у такого інтернет-магазину однозначно буде більше зацікавлених клієнтів, а, отже – і більша цільова аудиторія.

Контакти

  • Адрес:вул. Саперно-Слобідська, 10, офіс 87, Київ, Україна
  • Email:info@ibs.in.ua
  • Телефон:+38(067)447-31-43
  • Телефон:+38(044)227-61-04
xnxx lndlan indiandesiclips.com indian school girls porn
betting raja indianfuckass.com young women sex with boy
xnxx priya rai pornix.info desi49.com
desi gay-x videos pornon.org redtube indian porn
альбедо хентай hentaifreeporno.com hinata henti
精子ちょうだい javcensored.mobi futanari hentai
actress sukanya leaked video xxxhindimove.com tamilxsex
sex.hd pornobk.com asha kumara
santhali sexy video sexyindianporno.com indian sex film com
anu agarwal nude indianpornfeed.com xnxxx telugu videos
メイド育成機関ーサキュバス中出し専用部ー javfuck.mobi パイズリ狭射
samantha xnxx pornmovieswatch.org bhopuri xxx video
はだかの奥様 葵百合香 javmobile.mobi 爆乳ムチムチ妻の下品なマラ喰い肉欲生活
道の駅で働くおねえさん 方言丸出しの地方女子がトロトロに感じさせられてイチャラブセックスをしてしまう! javstreams.mobi ktkl-050
andhara sex mehrporn.com hindi nangi blue film