«У вас немає бізнесу, якщо він не представлений у інтернеті» – стверджує великий Білл Гейтс. Майже всі, хто хоч якось стосується бізнесу, беруть до уваги цю пораду. Але щоб твій бізнес був успішним, мало бути просто присутнім в Інтернет-просторі.
Саме тому нині дуже актуальним є Google Merchant Center (GMC). Якщо ви до сих пір не в темі, що це і як працює, то ми йдемо до вас!
Google Merchant Center – це платформа, на яку представники роздрібної торгівлі можуть подавати відомості про свої магазини і товари. До того ж ця інформація доступна на різних сервісах Google: Пошук, Контекстно-медійна мережа (КМС), Youtube, Gmail, Зображення. Саме із сервісу Гугл Мерчант розпочинається шлях запуску торгових кампаній, а також можливість продемонструвати асортимент вашого інтернет-магазину усім зацікавленим користувачам. У такому оголошенні-рекламі є зображення, назва товару, ціни, назва магазину. Мета такої компанії – збільшення онлайн-продажів.
Переваги сервісу Google Merchant
Google Merchant в Україні дає власникам інтернет-магазинів значну кількість важливих переваг.
Чи є у цієї платформи якісь недоліки? Так, адже чогось ідеального в цьому світі майже не існує. Однак цих недоліків – один: пропозиції про товари не побачать користувачі, у яких встановлене блокування реклами.
Хто може використовувати цей інструмент? Його просто зобов’язані використовувати інтернет-магазини. А ще Merchant Center принесе користь якщо:
Навіщо це вашому бізнесу?
Торгові оголошення мають значну кількість переваг:
Отже, Google Merchant Center – це ще один спосіб виділитися в конкурентному середовищі. Особливо, якщо вам потрібен новий виток розвитку своєї компанії. Не зважаючи на досить значний ланцюжок підготовки до запуску, цей інструмент має чимало переваг: як мінімум Google Merchant Center візьме на себе головну мороку інтернет-маркетолога – кому, де і коли показати замовлений товар. Як максимум – у такого інтернет-магазину однозначно буде більше зацікавлених клієнтів, а, отже – і більша цільова аудиторія.