Google Merchant Center: кому потрібен і навіщо?

«У вас немає бізнесу, якщо він не представлений у інтернеті» – стверджує великий Білл Гейтс. Майже всі, хто хоч якось стосується бізнесу, беруть до уваги цю пораду. Але щоб твій бізнес був успішним, мало бути просто присутнім в Інтернет-просторі.

Саме тому нині дуже актуальним є Google Merchant Center (GMC). Якщо ви до сих пір не в темі, що це і як працює, то ми йдемо до вас!

Google Merchant Center – це платформа, на яку представники роздрібної торгівлі можуть подавати відомості про свої магазини і товари. До того ж ця інформація доступна на різних сервісах Google: Пошук, Контекстно-медійна мережа (КМС), Youtube, Gmail, Зображення. Саме із сервісу Гугл Мерчант розпочинається шлях запуску торгових кампаній, а також можливість продемонструвати асортимент вашого інтернет-магазину усім зацікавленим користувачам. У такому оголошенні-рекламі є зображення, назва товару, ціни, назва магазину. Мета такої компанії – збільшення онлайн-продажів.

Переваги сервісу Google Merchant

Google Merchant в Україні дає власникам інтернет-магазинів значну кількість важливих переваг.

  • Збільшення кола прихильних до вас покупців, адже користувачі безпосередньо через пошук бачать важливу інформацію про товар, яким нині вони цікавляться.
  • Розширення охоплення цільової аудиторі – адже користувачі через пошуки можуть відразу побачити кілька ваших товарних оголошень.
  • Автоматизація процесу: усі товарні позиції потрапляють у пошуковик, звичайно, якщо не забути додати їх в GMC.
  • Гнучке налаштування Мерчант Центру для всього товарного ряду (як для окремих товарів, так і для цілих категорій товарів).
  • Вичерпна аналітика: з’являється можливість оцінки статистичних даних та можливості корегування стратегії рекламного просування.
  • Наочність та інформативність оголошень.
  • Зручне і помітне для користувача розташування блоку з оголошеннями: зверху сторінки викиду або з правого боку екрану.
  • Суттєве зниження вартості реклами: ціна переходу за таким оголошенням значно нижча від класичного контекстного оголошення.

Чи є у цієї платформи якісь недоліки? Так, адже чогось ідеального в цьому світі майже не існує. Однак цих недоліків – один: пропозиції про товари не побачать користувачі, у яких встановлене блокування реклами.

Хто може використовувати цей інструмент? Його просто зобов’язані використовувати інтернет-магазини. А ще Merchant Center принесе користь якщо:

  • У вас багато товарних позицій (SKU) та кілька сегментів цільової аудиторії. Google Merchant Center «подружить» їх автоматично.
  • Ваш товар (ціна, унікальність, зовнішній вигляд) може привабити покупця навіть тоді, коли він ще не збирається щось купляти.
  • Ви готові експериментувати і товар відповідає вимогам платформи.

Навіщо це вашому бізнесу?

Торгові оголошення мають значну кількість переваг:

  • Наочність – порівняно з класичною текстовою рекламою в торгових оголошеннях обов’язково є зображення і ціни.
  • Порівняно з текстовими оголошеннями – значно більша кількість кликів.
  • Більш зацікавлені клієнти – цей інструмент реклами дає можливість користувачу заздалегідь ознайомитися з товаром і його ціною.
  • Одночасне розміщення з текстовими оголошеннями збільшує шанси того, що ваш товар помітять, у два рази.
  • Простота керування компанією – сервіс сам формує оголошення (ціни, назва), дані беруться із завантаженого фіду платформи.
  • Актуальність і турбота про користувача – інформація про товари має постійно оновлюватися (не менше 1 разу на 30 днів), а отже, ваш клієнт побачить найбільш актуальну інформацію по наявність товару та його ціни.

Отже, Google Merchant Center – це ще один спосіб виділитися в конкурентному середовищі. Особливо, якщо вам потрібен новий виток розвитку своєї компанії. Не зважаючи на досить значний ланцюжок підготовки до запуску, цей інструмент має чимало переваг: як мінімум Google Merchant Center візьме на себе головну мороку інтернет-маркетолога – кому, де і коли показати замовлений товар. Як максимум – у такого інтернет-магазину однозначно буде більше зацікавлених клієнтів, а, отже – і більша цільова аудиторія.

Контакти

  • Адрес:вул. Саперно-Слобідська, 10, офіс 87, Київ, Україна
  • Email:info@ibs.in.ua
  • Телефон:+38(067)447-31-43
  • Телефон:+38(044)227-61-04