Присутність і прояви вашого бренду/компанії в соціальних мережах – це вимога часу. Перш ніж звернутися за послугою або купити ваш продукт, потенційний клієнт збирає інформацію, порівнює вас з конкурентами, обираючи вигідну пропозицію. Він хоче знати все: що говорять ті, хто вже знайомий з вами, який результат вони отримали, чи є негативний досвід і як ви реагуєте на ситуації, коли щось пішло не за планом.
Ведення сторінок компанії – це ваш діалог з аудиторією. Так ви показуєте свої цінності, пріоритети, методи роботи, розповідаєте про оновлення та досягнення компанії. Комунікація в соцмережах створює відчуття близькості: ви стаєте відкритими та зрозумілими для людей. Щойно у потенційного клієнта виникне потреба в послугах/ продуктах, які ви пропонуєте, він, скоріше за все, звернеться до того, хто для нього знайомий і зрозумілий, ніж до того, про кого чує вперше.
SMM просування – це комплексний і системний процес.
говорити з аудиторією її мовою: потрібно не просто справляти враження і переконувати потенційних клієнтів у своїх перевагах, а бути зрозумілим і доступним. При цьому зберігати експертність. Важливо дотримуватися цього балансу в комунікаціях
планувати свою активність: прояви, які відбуваються час від часу, не дають стабільних результатів. Алгоритм соціальних мереж влаштований так, що користувач бачить те, з чим він часто стикається і на що реагує. Якщо ви публікуєте інформацію раз на два тижні, ваше повідомлення загубиться в інформаційному шумі.
вимірювати свою активність: кількість вподобайок, залученість і охоплення — це показники, які лежать на поверхні і говорять про те, чи цікавий контент для аудиторії. А, якщо прослідкувати аналітику глибше, то можна побачити зв'язок з продажами товару чи замовленням послуг, це найвагоміший показник
Комплексне просування Facebook, Istagram, YouTube, Telegram має свою специфіку, як і кожна із соцмереж. Це різні канали комунікації, які живуть і розвиваються за своїми законами. Вони цікаві для різних сегментів аудиторії — це теж варто враховувати. Ми на цьому знаємось і підбираємо найоптимальніші варіанти і т.д.
Роль таргетованої реклами в соціальних мережах
А також ми знаємо, що не лише якісне наповнення сторінок компанії допомагає розвивати бренд, підвищувати впізнаваність і рівень продажів. Ще важливий інструмент для просування в соцмережах – таргетована реклама. Вона забезпечує велике охоплення аудиторії, створює трафік на сайт, а також генерує звернення/заявки, конверсії на продаж. Все залежить від цілі рекламної кампанії, якісного тексту та візуалу, правильних налаштувань.
Що ми робимо для своїх клієнтів:
Комплексне просування в соціальних мережах підвищує впізнаваність бренду, закріплює позиції на ринку і значно збільшує продажі. Ціна послуги SMM-просування залежить від сфери діяльності бізнесу, специфіки послуг або продукту, популярності бренду, обсягу аудиторії і т.д.
Під кожного клієнта розробляється індивідуальна стратегія просування, враховуючи всі особливості бізнесу, підбираються найбільш відповідні соціальні мережі.
Звертайтеся до нас за консультацією, щоб почати розвивати соцмережі вашої компанії просто зараз. Дзвоніть (067) 447-31-43, (044) 227-61-04 або надсилайте заявку через форму нижче.