Як колір може вплинути на ваші продажі?

У світі маркетингу колір вважається одним із ключових факторів впливу на споживача. Кольори використовують, щоб привернути увагу клієнта, викликати бажані емоції та покращити сприйняття бренду.

Саме тому, вибір кольорової гамми не повинен бути випадковим. Так, наприклад:

  • Червоний колір – символізує любов і пристрасть, а з іншого боку – небезпеку та заборону. Колір є агресивним, життєвим, сповненим сили, привертає до себе увагу, змушує діяти необдумано, різко, піддаватися першим відчуттям. Таким чином він налаштовує на рішучість і тому є ідеальним для виділення товару як об’єкта імпульсивного вибору.
  • Зелений – символізує молодість, надію, життєву енергію, радість, природність та натуральність. Зелений знімає емоційну напругу, розслаблює, володіє здатністю концентрувати увагу та загострювати зір, чим сприяє прийняттю рішень.
  • Жовтий – вселяє святковий настрій, збуджує інтерес до зовнішнього світу та активної діяльності, налаштовує на комунікабельність, чудово сприймається молоддю.
  • Блакитний – символізує мир та гармонію, розслабляє, заспокоює, знімає тривожні передчуття, викликає відчуття свіжості та легкості. Тому його часто використовують виробники напоїв та продуктів харчування.
  • Чорний та білий – поза всякими рейтингами. Вони чудово поєднуються з іншими кольорами. Білий ефектно виглядає на будь-якому темному фоні, а чорний є чудовим доповненням, оскільки уособлює педантичність та стриманість.

При розробці бренд-колористики необхідно керуватись кількома ключовими правилами:

  1. Кольори повинні відповідати цільовій аудиторії компанії, продукту. Наприклад, логотипи медичних закладів не можуть містити «брудні» кольори, адже лікарня – це насамперед чистота та здоров'я.
  2. Кольори повинні асоціюватися з продуктом, який ви пропонуєте. Не можна брати за основу ваш улюблений колір. Якщо ви купуєте одяг – тоді вибирайте той колір, що вам подобається. Але ваш бренд – не лише для вас, в першу чергу він для ваших споживачів.
  3. Будьте уважні з кількістю кольорів – занадто строкаті елементи в більшості випадків виглядають дешево.
  4. Не вибирайте колір, виходячи лише з його переваг, все потрібно тестувати. Тільки так ви зможете дізнатись думку вашого споживача.

Виконання цих простих правил дозволить зробити бренд впізнаваним. Ваша цільова аудиторія швидко його запам’ятає і в результаті захоче повертатися до вас знову і знову.

Контакти

  • Адрес:вул. Саперно-Слобідська, 10, офіс 87, Київ, Україна
  • Email:info@ibs.in.ua
  • Телефон:+38(067)447-31-43