Велика різниця або «SMM VS Таргетована реклама»

Безумовно, ретельно спланована рекламна кампанія відкриває безліч можливостей для ведення сторінок компанії! А саме: змогу істотно збільшити продажі, привабити клієнтів та, як наслідок всього переліченого вище, вийти на абсолютно новий рівень бізнесової діяльності. Однак досягнути всіх цих вражаючих результатів можна тільки в тому випадку, якщо для просування підібрано правильну палітру інструментів! Якраз для цього необхідно мати бездоганно відточені знання з маркетингу і, звісно ж, насамперед чітко окреслити для себе домінуючі відмінності між SMM і таргетованою рекламою.

Отож, спершу про ключові схожості цих обох інструментів: по-перше, кожен з них слугує для приваблення цільової аудиторії та рекламує спектр послуг компанії. А, по-друге, обидва можна застосовувати в соціальних мережах.

Окрім цього, існують також визначальні відмінності, котрі розставляють крапки над «і» та диктують наступне: у якому випадку варто вибрати SMM-просування, а коли розумніше та ефективніше замовити таргетовану рекламу.

І зараз розглянемо ТОП-5 аргументів у розрізі:

  1. Цільова аудиторія.СММ дозволяє охопити масштабну аудиторію соціальних мереж. Цей напрям пропонує комплексну роботу з потоком потенційних клієнтів. Головним чином це відбувається шляхом створення корисного та цікавого контенту, приваблення підписників у групи через комунікацію з ними. Відтак у процесі такої роботи можна зібрати вичерпний «портрет» цільової аудиторії: тих, хто дійсно може стати клієнтом компанії. Аби працювати виключно з ними, а не зі широким колом потенційно зацікавлених підписників, необхідно провести налаштування таргетованої реклами та перейти до роботи з цим маркетинговим інструментом. Можна резюмувати наступне: перед SMM стоять більш узагальнені цілі, тоді коли таргетована реклама в соцмережах строго направлена і адресована на так звану «гарячу» аудиторію.
  2. Бренд.Так за допомогою експертного контенту, актуальних новин, підтримки клієнтів та інших дієвих методів SMM можна сформувати образ компанії, якій можна довіряти і котра водночас старається бути якомога ближче до своїх покупців. Наші спеціалісти пророблять левову частку роботи, зокрема: згенерують контент, гармонійно оформлять візуали за вимогами, і т.д. Тим самим, вам вдасться неабияк заощадити безцінний ресурс часу та кошти! Варто також відзначити, що це такий максимально ненав’язливий метод, котрий тим не менш дозволяє підвищити впізнаваність бренду та розширює коло потенційних клієнтів. Таргетинг у свою чергу одразу орієнтований на зацікавлену аудиторії і для просування використовує лояльність клієнтів.
  3. Продажі.SMM при нарощуванні продаж проводить цілий арсенал заходів. Приміром, компанію виводять у топ-видач, публікуючи актуальну інформацію, повідомляючи про знижки, спеціальні пропозиції, новинки тощо. Тут важливо приваблення трафіку – чим більше користувачів зацікавляться вашими послугами і товарами, тим вища ймовірність покупки/замовлення. А от таргетована реклама в Facebook, Instagram як невіддільна частина маркетингової стратегії ідеально підходить для нарощування безпосередніх продаж: лояльна аудиторія бачить ваше оголошення і здійснює цільову дію.
  4. Швидкість отримання результату.Таргетовані рекламні оголошення дають змогу швидко реалізувати потрібний продукт, тоді як користь від SMM буде помітна лише опісля тривалого періоду просування. Отже, якщо перед вашою компанією полягають більш загальні цілі і ви хочете перейти на новий рівень у співпраці з клієнтами, то SMM дозволить вирішити низку цих завдань. В тому разі, якщо метою є збільшення прибутку від продаж конкретного продукту, варто замовити таргетовану рекламу.
  5. Затрати.Вартість послуг по просуванню через SMM включає безліч факторів. Тут відіграє роль та сфера, в якій буде потрібно працювати, пріоритетні цілі, які ставить перед собою компанія, рівень впізнаваності та зацікавленість аудиторії. SMM-спеціалісти проводять комплексну роботу: адже це така стратегія, яка орієнтована на довготривалу перспективу і при доцільному застосуванню вона дозволить здобути стійкі результати там, де не підійде застосування простих рішень. А у випадку з таргетингом завдання відрізняються неабиякою простотою та конкретикою і, якщо він налаштований вірно, то таке рішення є почасти виграшним як по рівню затрат, так і по ефективності.

Отож, резюмуємо: для повноцінного просування найкраще застосовувати синергію обидвох методів! Це зумовлено тим, що таргетинг можна застосовувати як і стрічці конкретної соціальної мережі, так і за її межами. Що ж стосується налаштування таргетингової реклами, то воно здійснюється у рекламному кабінеті і дозволяє ефективно «відловлювати» цільову аудиторію по всьому Фейсбуку/Інстаграмі та партнерській соціальній мережі ФБ. Все перелічене вище сприятиме одержанню продаж і водночас може частково стати інструментом SMM, але з обмеженим функціоналом. А от SMM слугує насамперед інструментом представлення бізнесу в Інтернеті, популяризації компанії, підвищення лояльності аудиторії і вже лише після цього для реалізації продаж.

Роками праці нагромаджений досвід наших висококласних спеціалістів допоможе перетворити ваші амбітні цілі у реалії сьогодення. Адже прозорість, та відповідальність – головні принципів нашої співпраці з вами, в тому числі й у веденні соцмереж, націленої на колосальний успіх!

Контакти

  • Адрес:вул. Саперно-Слобідська, 10, офіс 87, Київ, Україна
  • Email:info@ibs.in.ua
  • Телефон:+38(067)447-31-43
  • Телефон:+38(044)227-61-04