Комерційний проект завжди спрямований на отримання прибутку. Однак часто навіть бізнесмени плутають поняття «маркетинг» та «реклама». Якщо ви хочете і плануєте використовувати кожну галузь на всі 100%, варто розібратися, чим вони відрізняються і як ефективно застосовувати на практиці кожен інструмент.
Маркетинг – це дослідження ринку. Передусім, це розуміння того, як поводяться ринок та цільова аудиторія. Основна мета маркетингу – вивчити цільову аудиторію, проаналізувати дані, розробити стратегію, яка дасть змогу збільшити продажі та покращити переваги та імідж бренду.
У першу чергу, вивчається цільова аудиторія, відбувається її сегметація та складається портрет. Це передусім люди, які бeзпocepeдньo пpиймaють pішeння пpo тe, якoгo бpeндy тoвap їм кyпyвaти і які пocлyги зaмoвляти.
Ceгмeнтyвaння цільoвoї ayдитopії –цe пpoцec пoділy пoтeнційних пoкyпців нa oкpeмі гpyпи, які виcтaвлятимyть дo тoвapy чи пocлyги cхoжі вимoги. Чим більшe гpaмoтнo пpoвoдитьcя ceгмeнтaція, тим тoчнішe мoжнa визнaчити гpyпy людeй, зaцікaвлeнy у тoвapі.
Після того вивчається продукт, визначається його ідеальна ціна, а тоді вже вирішуються місця для продажу. Маркетингом також називається комплекс засобів по реалізації товару (ідеальне місце для продажу і викладки, брендування, створення PR-образу).
Таким чином маркетинг займається проблемами:
Реклама входить в комплекс засобів із просування товарів.
Так в чому ж відмінність ?
А що ж з них краще використовувати в бізнесі? Все разом в комплексі – відповідь маркетологів однозначна! А все тому, що ви не зможете нічого досягти, якщо зробите хорошу маркетингову стратегію, але без реклами. А сама реклама не працюватиме без продуманої маркетингової роботи.
Хочете правильно налаштувати інструменти маркетингу, отримувати високу конверсію та приносити прибуток без «зливання» грошей? Звертайтеся в компанію Integral Business Solutions! Комплексний підхід та індивідуальність гарантуємо!