Більшість з нас можуть пригадати часи, коли інформація передавалася від однієї людини до іншої. При цьому складно було відстежити, на якому етапі відбувалось викривлення даних. Так народжувалися чутки, що впливали на репутацію бренда.
Авжеж, хто захоче звертатися в недобросовісну компанію, яка не виконує зобов'язання і порушує домовленості? При цьому мало кому спадає на думку перевірити правдивість інформації та звернутися до фактів – це вимагає зусиль і часу.
Сьогодні ми живемо в епоху цифрових ЗМІ й, здавалося б, прогрес змінив способи передачі думок, вражень, відгуків, новин. Будь-яка інформація поширюється миттєво, проте, все ще не так багато людей, які зупиняються і роблять фактчекінг перш, ніж натиснути кнопку «Поділитися».
Користувачі соцмереж і читачі онлайн ЗМІ роблять перепости, не замислюючись над правдивістю і якістю інформації. Достатньо активно проявляти себе у Facebook або Instagram, щоб розповісти про свій досвід, особливо, якщо він негативний. Це підхоплять інші користувачі, які тільки й чекають «гарячих новин».
Управління репутацією – це зусилля кампанії, ціль яких скорегувати вплив негативних відгуків, і поширити контент, який позитивно підкреслює бажаний імідж.
Тільки задумайтеся, скільки існує різних сайтів, де споживачі, незадоволені співробітники, інтернет тролі можуть у вільній формі писати що завгодно. Кожен з таких майданчиків заповнений інформацією про ваш бізнес або про вас (якщо це не стартап).
Ви навіть не уявляєте, що саме і в якому контексті можуть говорити про вас в медіа-просторі. Усі охочі можуть завдати шкоди за короткий термін, тому управління репутацією має стати частиною загальної комунікаційної стратегії.
говорити з аудиторією її мовою: потрібно не просто справляти враження і переконувати потенційних клієнтів у своїх перевагах, а бути зрозумілим і доступним. При цьому зберігати експертність. Важливо дотримуватися цього балансу в комунікаціях
планувати свою активність: прояви, які відбуваються час від часу, не дають стабільних результатів. Алгоритм соціальних мереж влаштований так, що користувач бачить те, з чим він часто стикається і на що реагує. Якщо ви публікуєте інформацію раз на два тижні, ваше повідомлення загубиться в інформаційному шумі.
вимірювати свою активність: кількість вподобайок, залученість і охоплення — це показники, які лежать на поверхні і говорять про те, чи цікавий контент для аудиторії. А, якщо прослідкувати аналітику глибше, то можна побачити зв'язок з продажами товару чи замовленням послуг, це найвагоміший показник
Якщо вам або вашому бізнесу потрібне відновлення репутації, перший крок – усунення негативу. З огляду на безмежні можливості Інтернету, ви повинні регулярно контролювати онлайн простір і вдумливо вирішувати ситуації. Виходячи з того, хто пише, про що і, яка мета. Мотиви не завжди явні, однак, якщо ви давно працюєте з репутацією брендів і різних компаній, то можете прочитати між рядків і розв'язати проблему.
Створення сприятливого образу вашого бізнесу має сенс тільки після того, як вашій репутації надана перша швидка допомога. Наступним кроком буде відновлення або формування позитивного іміджу компанії й подальший розвиток репутації бренду або бізнесу за допомогою різних каналів комунікації (преса, соціальні мережі, блог і т. д.).
Щоб швидко нівелювати наслідки негатив, бренди і компанії повинні постійно контролювати медіа поле і активно реагувати на те, що відбувається.
Якщо ви займаєтеся бізнесом, ваша репутація завжди під прицілом, не залежно від масштабу діяльності і продукту або послуги, яку ви пропонуєте людям. Наші досвідчені PR-професіонали підтримують ваш імідж і реагують на випади конкурентів або незадоволених користувачів.
Що ми робимо для наших клієнтів:Коли мова йде про репутацію компанії та бренду краще запобігти проблемам, ніж потім кидати всі сили на швидке вирішення ситуації.
Звертайтеся до нас за консультацією, щоб зрозуміти, які результати дає PR і репутація. Дзвоніть (067) 447-31-43, (044) 227-61-04 або надсилайте заявку через форму нижче.