Чи ефективна рекламна кампанія в Facebook і Instagram : ключові показники і метрики

Регулярний моніторинг результатів рекламної кампанії в Facebook і Instagram - одна зі складових її успішності. Така аналітика дозволяє переконатися, що все йде добре, а, якщо не добре, то швидко усунути проблеми. За якими ключовими метриками таргетолог аналізує ефективність РК, читайте далі.

Реклама в Facebook і Instagram запускається через інструмент Ads Manager, який доступний кожному власнику ФБ аккаунта. Агенції частіше працюють з Business Manager, в який входить Ads Manager.

Всю звітність за результатами реклами можна отримати з Ads Manager . Звіти доступні різних рівнів: на рівні кампанії, групи оголошень і окремого оголошення.

Які метрики використовуються для оцінки ефективності та оптимізації реклами в Instagram і Facebook

Результативність. Дає загальну інформацію, скільки результатів (досягнень цілей) принесла реклама за вказаний період, скільки людей її побачило, а також скільки рекламодавець витратив на кампанію, групу оголошень або оголошення в обраний період часу щодо максимального бюджету. Врахуйте, що «Витрачена сума» приблизна, тому що вона оновлюється приблизно раз в 48 годин, а за цей час можуть відбутися зміни.

Демографія. Тут показуються результати реклами з розбивкою по віку і статі. Завдяки їм можна з'ясувати, хто краще реагує на оголошення - М або Ж і якої вікової категорії, і в подальшому оптимізувати рекламні пропозиції під більш точну ЦА.

Плейсмент. Тут відображено ефективність оголошення на різних плейсментах (стрічка, сторіз, рекламний блок, Facebook чи Instagram ). Проаналізувавши цю інформацію, можна зрозуміти, де ефективніше працює поточне оголошення. А для плейсменту, де показники не такі хороші, можна тестувати інші варіації оголошення і подивитися на результат.

Там же можна подивитися ефективність реклами на різних типах пристрої : мобільних і ПК.

Ось ще кілька показових метрик, на які слід звернути увагу:

Охоплення. Дозволяє зрозуміти охоплення вашої реклами (скільки людей побачило рекламний пост 1 раз).

Покази. Інформація про те, скільки разів була показана реклама. Показів припадає зазвичай кілька на 1 людину, в цьому різниця між охопленням і показами.

Частота. Демонструє, скільки разів ваша реклама була показана одній і тій же людині. Нормальна частотність показу одній людині - 3 рази на тиждень, тобто 12 разів в місяць. Помилково вважати, що чим більше буде показуватися реклама, тим швидше вона продасть ваш товар або послугу. Швидше її почнуть сприймати як спам і почнуть скаржитися, блокувати. Потрібно дотримуватися здорового балансу у взаємодії з потенційною ЦА.

CTR. Показник клікабельності, обчислюється співвідношенням покази / кліки. Тобто скільки з побачивших рекламу, клікнули на неї. Чим вище CTR, тим краще. А домогтися його підвищення можна оптимізацією РК, більш точним настроюванням таргета, роботою з текстами і креативу.

CPM. Середня вартість 1000 показів реклами. Це важливий показник для охватного типу реклами (на охоплення або залучення).

CPC. Середня вартість кліка на рекламу. Важливо для типу реклами «на трафік».

Ціна за результат. Вартість за результат в залежності від мети кампанії (за лід, конверсію, діалог, дзвінок і т.д.).

Лід. Показує кількість заповнених лід-форм (коли реклама налаштовується на заявку, наприклад, участь в семінарі або запис на консультацію).

Кліки по посиланню. Важливий показник, особливо в зв'язці з показником цільової дії на посадковій сторінці, куди ведемо ЦА. Якщо бачимо, що з реклами багато кліків (переходів) на сайт, а на сайті мало конверсій, то варто задуматися, або посадкова недостатньо добре продає (не зрозуміло подана інформація або ж складно знайти контакти / форму замовлення), або проблема в продукті / послузі, яку пропонують (не актуальне, невиправдано дорого).

Перегляди відео. Ця метрика потрібна для оцінки ефективності відеореклами. Врахуйте, що Facebook зараховує будь який перегляд, що триває більше трьох секунд. Відеореклама в Facebook і Instagram часто починає програватися автоматично (якщо немає якихось інших налаштувань на кожному окремому пристрої користувача), тому може зараховуватися багато випадкових переглядів.

Перегляди відео в точці 25, 50, 75, 99 і 100%. Показує, скільки користувачів подивилися певний відсоток ролика. Якщо мало користувачів доглядають рекламу хоча б до половини, можливо, початок відео було недостатньо цікавим або ролик занадто довгий. Користувачі Instagram і Facebook НЕ люблять довгі ролики, оптимальна тривалість 10-20 секунд.

Це тільки основні показники і короткий екскурс в аналітику таргетированної реклами в Facebook і Instagram , а на практиці їй немає кінця і краю). І, щоб отримати якісні результати, краще звертатися до фахівців. Не дарма ж стільки років вчимося і вдосконалюємо навички 😉

Контакти

  • Адрес:вул. Саперно-Слобідська, 10, офіс 87, Київ, Україна
  • Email:info@ibs.in.ua
  • Телефон:+38(067)447-31-43
  • Телефон:+38(044)227-61-04