Таргетована реклама в соцмережах: все, що ви хотіли знати про цей ефективний маркетинговий механізм!

Таргетинг в соціальних мережах слугує спеціальним рекламним механізмом, котрий дозволяє виділити з величезної неосяжної аудиторії лише цільову та показати рекламу саме їй!

Передусім наведемо яскравий взірець того, що таргетинг дозволяє налаштуватися на аудиторію за різними параметрами. Приміром, таргетована реклама в Іnstagram уможливлює показ вашої пропозиції людям, які в цей момент знаходяться поблизу мережі кав’ярень «Cтарбакс»; налаштування таргетованої реклами в Facebook дає можливість налаштувати покази рекламного оголошення тим, хто є палким фанатом серіалу «Гра престолів». Все залежить виключно від вашого рекламного оголошення та пріоритетних цілей!

А зараз одразу про головне. Отож, що дозволяє досягти таргетована реклама?

  • залучення цільової аудиторії. Так професійне налаштування таргетованої реклами дає змогу демонструвати ваші рекламні оголошення дійсно зацікавленим у вашому продукті користувачам, а також сформувати аудиторію потенційних клієнтів за допомогою певних технік (див. нижче).

Так до прикладу, ми реалізуємо налаштування лідогенерації в Instagram шляхом публікування актуального контенту, залучання потенційних клієнтів у дискусії, оперативних відповідей на запити та просимо залишати свій e-mail. Також в Facebook та Instagram використовуємо формат «Генерація лідів», який дозволяє користувачам заповнити форму безпосередньо в соцмережі. І це ще не все: лідогерація із Facebook є ефективним інструментом під час кризи: адже щоб людям, які стараються всіляко притримати свої кошти, довести необхідність здійснення покупки, важливо не лише намалювати гарну картинку й підписати її привабливою ціною. А насамперед переконливо продемонструвати, що ви всесторонньо знаєте, які проблеми потрібно вирішити клієнту та вмієте експертно розв’язати їх. І навіть у разі, якщо вони не придбають це зараз, то після завершення матеріальних проблем (приміром, карантину), ви матимете не лише збережених наявних клієнтів, а й потужну базу потенційних! І цей приклад вичерпно конкретизує саме поняття: ліди – це ваші потенційні клієнти, люди, які за власним бажанням залишили вам свої контактні дані. А лідогенерація в свою чергу є детально продуманим шляхом, яким ви за допомогою рекламних інструментів ведете людей, яких безпосередньо цікавить ваша тематика. І все для того, аби зібрати їхні дані та згодом запропонувати їм стати вашими клієнтами!

Та окрім цього, серед фундаментальних переваг використання таргетованої реклами варто виокремити такі, як:

  • оптимізація рекламного бюджету. Так-так, саме цей тип реклами вважається найбільш недорогим і при цьому ефективним способом просування. Це якраз завдяки тому, що таргетована реклама допомагає домогтися збільшення потоку клієнтів навіть з невеликим бюджетом. Максимально точно визначивши цільову аудиторію, ви зможете мінімізувати рекламний бюджет і отримувати при цьому бажані результати. А вишенькою на торті стане ще одна перевага: для цього виду просування наявність сайту компанії зовсім необов’язкова;
  • популяризація бренду в мережі. Ви можете просувати не лише продукт/послугу компанії, але й ділитися новинками, розповідати про спеціальні пропозиції та акції, принципи діяльності бренду тощо. Безумовно, потенційні покупці неабияк цінують відкритість бренду та з посиленим інтересом відстежують діяльність таких підприємств;
  • зростання показників продажів. Так як таргетинг дозволяє продемонструвати вашу пропозицію максимально великій кількості зацікавлених користувачів, ви отримуєте підвищення рівня конверсій. Як підсумок, продажів ставатиме все більше, а показники прибутку, що не менш важливо, стабільно зростатимуть.

А зараз лаконічно про те, що включає комплексна послуга таргетованої реклами:

  1. Ретельне проведення аудиту ваших акаунтів. Це зумовлено тим, що для успішного запуску рекламної компанії важливо своєчасно виявити сильні й слабкі сторони ваших профілів у соцмережах.
  2. Складання вичерпного «портрету» вашої цільової аудиторії та грамотний вибір майданчика для подальшого таргету в соцмережах. Саме за допомогою застосування веб-аналітики фахівці визначають стать, вік, зацікавлення і смаки ваших клієнтів. Так приміром, рівень заробітної плати напряму не задається, однак опосередковано по дорогих брендах його можна визначити. Все перелічене вище дозволяє максимально точно виокремити зацікавлену у ваших продуктах або послугах аудиторію, окреслити її поведінкові переваги і, як наслідок, обрати майданчик для подальшого просування.
  3. Робота над створенням рекламної стратегії бренду, яка передбачає чітке продумування контенту, котрий приверне увагу та добре запам’ятається потенційному клієнту.
  4. Розроблення рекламного оголошення. Під цим мається на увазі пропонування різноманіття варіантів і креативів, які будуть надалі використовуватися в рекламній компанії. Наприклад, у розробленні стратегії реклами в Facebook.
  5. Налаштування рекламної кампанії і виконання інтеграції заявок. Щоб контент побачили саме ті люди, які можуть стати потенційними клієнтами компанії, важливо максимально точно виконати весь спектр налаштувань.
  6. Тестування та оптимізація кампанії. Опісля запуску реклами важливо бути пильними та відстежити реакцію користувачів. Це дозволить у разі необхідності максимально оперативно внести коригування в кампанію залежно від окреслених уподобань цільової аудиторії.
  7. Масштабування. Після етапу оптимізації можна приступати до цього кроку, реалізація якого дозволить досягти запланованого рівня показників продажів.
  8. Складання звіту про реалізовану роботу. Все для того, аби ви могли тримати руку на пульсі та розуміти ефективність кожного конкретного маркетингового інструменту. А ще – брати активну участь у підборі найбільш ефективного для бізнесу методу просування та оптимізувати рекламний бюджет компанії.

Безперечно, щойно ви змогли самостійно переконатися, що налаштування таргетингу передбачає трудомістку та комплексну роботу. Ми в свою чергу пропонуємо вам істотно заощадити безцінний ресурс часу та кошти і довіритись професіоналам своєї справи. Наш масштабний багаж досвіду, який містить численні успішно реалізовані на практиці проєкти, дозволяє впоратися із завданнями будь-якої складності та досягти вражаюче високих результатів!

Контакты

  • Адрес:ул. Саперно-Слободская, 10, офис 87, Киев, Украина
  • Email:info@ibs.in.ua
  • Телефон:+38(067)447-31-43
  • Телефон:+38(044)227-61-04
to top icon