Таргетинг в соціальних мережах слугує спеціальним рекламним механізмом, котрий дозволяє виділити з величезної неосяжної аудиторії лише цільову та показати рекламу саме їй!
Передусім наведемо яскравий взірець того, що таргетинг дозволяє налаштуватися на аудиторію за різними параметрами. Приміром, таргетована реклама в Іnstagram уможливлює показ вашої пропозиції людям, які в цей момент знаходяться поблизу мережі кав’ярень «Cтарбакс»; налаштування таргетованої реклами в Facebook дає можливість налаштувати покази рекламного оголошення тим, хто є палким фанатом серіалу «Гра престолів». Все залежить виключно від вашого рекламного оголошення та пріоритетних цілей!
А зараз одразу про головне. Отож, що дозволяє досягти таргетована реклама?
- залучення цільової аудиторії. Так професійне налаштування таргетованої реклами дає змогу демонструвати ваші рекламні оголошення дійсно зацікавленим у вашому продукті користувачам, а також сформувати аудиторію потенційних клієнтів за допомогою певних технік (див. нижче).
Так до прикладу, ми реалізуємо налаштування лідогенерації в Instagram шляхом публікування актуального контенту, залучання потенційних клієнтів у дискусії, оперативних відповідей на запити та просимо залишати свій e-mail. Також в Facebook та Instagram використовуємо формат «Генерація лідів», який дозволяє користувачам заповнити форму безпосередньо в соцмережі. І це ще не все: лідогерація із Facebook є ефективним інструментом під час кризи: адже щоб людям, які стараються всіляко притримати свої кошти, довести необхідність здійснення покупки, важливо не лише намалювати гарну картинку й підписати її привабливою ціною. А насамперед переконливо продемонструвати, що ви всесторонньо знаєте, які проблеми потрібно вирішити клієнту та вмієте експертно розв’язати їх. І навіть у разі, якщо вони не придбають це зараз, то після завершення матеріальних проблем (приміром, карантину), ви матимете не лише збережених наявних клієнтів, а й потужну базу потенційних! І цей приклад вичерпно конкретизує саме поняття: ліди – це ваші потенційні клієнти, люди, які за власним бажанням залишили вам свої контактні дані. А лідогенерація в свою чергу є детально продуманим шляхом, яким ви за допомогою рекламних інструментів ведете людей, яких безпосередньо цікавить ваша тематика. І все для того, аби зібрати їхні дані та згодом запропонувати їм стати вашими клієнтами!
Та окрім цього, серед фундаментальних переваг використання таргетованої реклами варто виокремити такі, як:
- оптимізація рекламного бюджету. Так-так, саме цей тип реклами вважається найбільш недорогим і при цьому ефективним способом просування. Це якраз завдяки тому, що таргетована реклама допомагає домогтися збільшення потоку клієнтів навіть з невеликим бюджетом. Максимально точно визначивши цільову аудиторію, ви зможете мінімізувати рекламний бюджет і отримувати при цьому бажані результати. А вишенькою на торті стане ще одна перевага: для цього виду просування наявність сайту компанії зовсім необов’язкова;
- популяризація бренду в мережі. Ви можете просувати не лише продукт/послугу компанії, але й ділитися новинками, розповідати про спеціальні пропозиції та акції, принципи діяльності бренду тощо. Безумовно, потенційні покупці неабияк цінують відкритість бренду та з посиленим інтересом відстежують діяльність таких підприємств;
- зростання показників продажів. Так як таргетинг дозволяє продемонструвати вашу пропозицію максимально великій кількості зацікавлених користувачів, ви отримуєте підвищення рівня конверсій. Як підсумок, продажів ставатиме все більше, а показники прибутку, що не менш важливо, стабільно зростатимуть.
А зараз лаконічно про те, що включає комплексна послуга таргетованої реклами:
- Ретельне проведення аудиту ваших акаунтів. Це зумовлено тим, що для успішного запуску рекламної компанії важливо своєчасно виявити сильні й слабкі сторони ваших профілів у соцмережах.
- Складання вичерпного «портрету» вашої цільової аудиторії та грамотний вибір майданчика для подальшого таргету в соцмережах. Саме за допомогою застосування веб-аналітики фахівці визначають стать, вік, зацікавлення і смаки ваших клієнтів. Так приміром, рівень заробітної плати напряму не задається, однак опосередковано по дорогих брендах його можна визначити. Все перелічене вище дозволяє максимально точно виокремити зацікавлену у ваших продуктах або послугах аудиторію, окреслити її поведінкові переваги і, як наслідок, обрати майданчик для подальшого просування.
- Робота над створенням рекламної стратегії бренду, яка передбачає чітке продумування контенту, котрий приверне увагу та добре запам’ятається потенційному клієнту.
- Розроблення рекламного оголошення. Під цим мається на увазі пропонування різноманіття варіантів і креативів, які будуть надалі використовуватися в рекламній компанії. Наприклад, у розробленні стратегії реклами в Facebook.
- Налаштування рекламної кампанії і виконання інтеграції заявок. Щоб контент побачили саме ті люди, які можуть стати потенційними клієнтами компанії, важливо максимально точно виконати весь спектр налаштувань.
- Тестування та оптимізація кампанії. Опісля запуску реклами важливо бути пильними та відстежити реакцію користувачів. Це дозволить у разі необхідності максимально оперативно внести коригування в кампанію залежно від окреслених уподобань цільової аудиторії.
- Масштабування. Після етапу оптимізації можна приступати до цього кроку, реалізація якого дозволить досягти запланованого рівня показників продажів.
- Складання звіту про реалізовану роботу. Все для того, аби ви могли тримати руку на пульсі та розуміти ефективність кожного конкретного маркетингового інструменту. А ще – брати активну участь у підборі найбільш ефективного для бізнесу методу просування та оптимізувати рекламний бюджет компанії.
Безперечно, щойно ви змогли самостійно переконатися, що налаштування таргетингу передбачає трудомістку та комплексну роботу. Ми в свою чергу пропонуємо вам істотно заощадити безцінний ресурс часу та кошти і довіритись професіоналам своєї справи. Наш масштабний багаж досвіду, який містить численні успішно реалізовані на практиці проєкти, дозволяє впоратися із завданнями будь-якої складності та досягти вражаюче високих результатів!